piątek, 4 maja 2012

Trening do Grand Prix część I

Witajcie kochani po kilku dniowej przerwie wracam :)i w tej notce przedstawię wam jak trenować konika do gp.Mam nadzieje ze się przyda

Część I ,,Trening do Grand Prix''

Wstęp : 

Przed treningiem warto wspomnieć że konik musi mieć dobre um wrodzone czyli ponad 200 um i najlepsza rasa na hw do gp to Luzatyn :)

Marząc o zajęciu wysokiej pozycji w Grand Prix, planowanie treningu trzeba zacząć jeszcze zanim urodzi się źrebię. Klacz, która ma wydać na świat championa musi mieć przed pokryciem podane Łzy Afrodyty, ponieważ one zwiększają o 50% umiejętności wrodzone źrebaka. Koń, który ma być przeznaczony do zawodów Grand Prix powinien być wałachem, ponieważ uzyskuje wtedy bonus do zawodów: wytrzymałość: +8, prędkość: +8, ujeżdżenie: +4. Jeśli urodziła się klaczka, można zmienić jej płeć przez użycie Pioruna Zeusa . Następnie między 2,5 a 6 rokiem życia ogiera należy go wykastrować.
Trening konia do zawodów Grand Prix wygląda zupełnie inaczej, niż ten hodowlany. Tutaj BLUP nie ma żadnego znaczenia. Z konia należy wycisnąć maksymalną ilość możliwych do zdobycia umiejętności i zapewnić mu maksymalną ilość najlepszych bonusów.

1. W wieku 6 miesięcy należy zakwaterować źrebaka do jak najlepszego ośrodka. Im lepszy OJ, tym więcej umiejętności będzie zdobywał koń podczas szkolenia z lekcji. Ponadto bonus ośrodka będzie miał wpływ na wynik zawodów.
2. W wieku 8 miesięcy, źrebakowi trzeba przydzielić towarzysza, który będzie dawał największy bonus do umiejętności ujeżdżenia podczas zawodów. Teraz można zabrać się za zabawy z towarzyszem, które podniosą konikowi PG o 1,20pkt.
3. W wieku 1 roku i 8 miesięcy można podać Zestaw Nyks . Do osiągnięcia 2 lat należy dawać maksymalny trening przez zabawę z towarzyszem.
4. W wieku 2 lat należy podać rumakowi Wodę Młodości . Od tej pory koń będzie postarzany o 1 miesiąc. W tym wieku również po raz pierwszy koń jest wysyłany na lekcje, które będą mu towarzyszyły teraz po każdym postarzeniu. Nie można o nich zapominać. Najpierw należy dać lekcję, a następnie maksymalnie wykorzystać energię pozostałą na zabawę z towarzyszem. Ten proces powtarza się, aż towarzysz przestanie dodawać już umiejętności dla konia, co będzie oznaczało, że rumak zdobył już 60 pkt. od swojego pupila.
Trening zaczyna się od zabaw z towarzyszem dlatego, ponieważ im młodszy koń, tym mniej energii zużywa na 1 godzinę zabaw i wcześniej można go ukończyć.
5. W wieku 3 lat należy wybrać specjalizację jeździecką, czyli w jakich zawodach koń będzie startował. Jeśli koń startuje do zawodów po raz pierwszy, określenie jego specjalizacji jest możliwe w okienku pod przejażdżkami. Zmian stylu jazdy u konia można dokonywać wielokrotnie do 5 roku życia. Tę czynność można wykonać pod ikonką plusika obok imienia rumaka w zakładce zmień profil.
6. W wieku 5 lat można konikowi podać już pierwszą chmurkę . Każda odmładza konia o 4 miesiące. Osoby posiadające Konto Pegaza mają możliwość zakupu Zestawu 20 Chmurek za 5 kuponów. Taki pakiet również podaje się już w wieku 5 lat. Nie oznacza to jednak, że koń nagle znów stanie się źrebakiem. Chmurki wydzielane są z tego pakietu pojedynczo. Jeśli koń nie będzie miał 5 lat, to kolejnej się nie poda, dopóki nie postarzy się rumaka.


Po wykorzystaniu 20 chmurek, znika pakiet, oraz opcja możliwości podania kolejnej, nawet osobno.
7. Gdy koń skończy zabawy z towarzyszem, dalszy trening jest dowolny. Należy wykorzystać trening podstawowy, przejażdżki oraz umiejętności, które dodają zawody. Należy pamiętać, że w dalszym ciągu, po każdym postarzeniu, najpierw należy wysyłać konia na lekcje. Dopiero pozostałą energię można wykorzystać na trening. Ilość wygranych zawodów nie ma tutaj znaczenia. Blup jest potrzebny do hodowli, a nie do Grand Prix.

Konia szkoli się do 25 roku życia. Dopiero po tym okresie można go po raz pierwszy wystawić do zawodów Grand Prix. Pozostaje tylko uzbroić konia w jak najlepsze bonusy.

Po obudzeniu towarzysza, daje on bonus ujeżdżenia do zawodów.
Bonusy ośrodka jeździeckiego
Bonus wynikający tylko z faktu zakwaterowania konia w ośrodku jeździeckim, jest zależny od prestiżu tej stajni.




Ponadto każdy zakwaterowany koń może znaleźć w swoim boksie:
  • czaprak (wytrzymałość +4, prędkość +4)
  • palcat (ujeżdżenie +8)
  • beczułka tłuszczu (wytrzymałość +8, prędkość +8)

Bonusowe rzeczy z Czarnego Rynku
Przedmiot Wytrzymałość Prędkość Ujeżdżenie Galop Kłus Skoki Uwagi

Krew
Meduzy
+3 +4 +4 - - - Koń zmienia się w pegaza

Powiew
Eola
- - - +9 +9 +9 -

Złote
Jabłko
+5 +5 +5 +5 +5 +5 Umożliwia zmianę
maści konia

Konik
Morski
- - +4 - - - -

Laury
Dafne
- +6 +6 - - +6 -

Złote
Ostrogi
+9 +9 +9 +9 +9 +9 -

Lonża
Boreasza
- - +6 +8 +8 - -

Podkowy
Posejdona
- +12 - - - - Raz założone nie da się zdjąć

Uzda
Posejdona
+12 - +12 - - - Raz założona nie da się zdjąć

Siodło
Posejdona
- - - +12 +12 +12 Raz założone nie da się zdjąć

Łuska
Posejdona
+5 +5 +5 +5 +5 +5 Dostępna tylko, gdy koń ma założone podkowy, uzdę i siodło Posejdona

Żywioł
Wody
+3 - - - - - Koń zyskuje maść Żywiołu Wody

Żywioł
Ognia
- +3 - - - - Koń zyskuje maść Żywiołu Ognia

Żywioł
Ziemi
- - +3 - - - Koń zyskuje maść Żywiołu Ziemi

Żywioł
Powietrza
- - - - - +3 Koń zyskuje maść Żywiołu Powietrza

Żywioł
Metalu
+3 +3 +3 +3 +3 +3 Koń zyskuje maść Żywiołu Metalu
Cześć kolejna w następnej notce..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz