Witajcie kochani po kilku dniowej przerwie wracam :)i w tej notce przedstawię wam jak trenować konika do gp.Mam nadzieje ze się przyda
Część I ,,Trening do Grand Prix''
Wstęp :
Przed treningiem warto wspomnieć że konik musi mieć dobre um wrodzone czyli ponad 200 um i najlepsza rasa na hw do gp to Luzatyn :)
Marząc o zajęciu wysokiej pozycji w Grand Prix, planowanie treningu trzeba zacząć jeszcze zanim urodzi się źrebię. Klacz, która ma wydać na świat championa musi mieć przed pokryciem podane Łzy AfrodytyTrening konia do zawodów Grand Prix wygląda zupełnie inaczej, niż ten hodowlany. Tutaj BLUP nie ma żadnego znaczenia. Z konia należy wycisnąć maksymalną ilość możliwych do zdobycia umiejętności i zapewnić mu maksymalną ilość najlepszych bonusów.
1. W wieku 6 miesięcy należy zakwaterować źrebaka do jak najlepszego ośrodka. Im lepszy OJ, tym więcej umiejętności będzie zdobywał koń podczas szkolenia z lekcji. Ponadto bonus ośrodka będzie miał wpływ na wynik zawodów.
2. W wieku 8 miesięcy, źrebakowi trzeba przydzielić towarzysza, który będzie dawał największy bonus do umiejętności ujeżdżenia podczas zawodów. Teraz można zabrać się za zabawy z towarzyszem, które podniosą konikowi PG o 1,20pkt.
3. W wieku 1 roku i 8 miesięcy można podać Zestaw Nyks
4. W wieku 2 lat należy podać rumakowi Wodę Młodości
Trening zaczyna się od zabaw z towarzyszem dlatego, ponieważ im młodszy koń, tym mniej energii zużywa na 1 godzinę zabaw i wcześniej można go ukończyć.
5. W wieku 3 lat należy wybrać specjalizację jeździecką, czyli w jakich zawodach koń będzie startował. Jeśli koń startuje do zawodów po raz pierwszy, określenie jego specjalizacji jest możliwe w okienku pod przejażdżkami. Zmian stylu jazdy u konia można dokonywać wielokrotnie do 5 roku życia. Tę czynność można wykonać pod ikonką plusika obok imienia rumaka w zakładce zmień profil.
6. W wieku 5 lat można konikowi podać już pierwszą chmurkę
Po wykorzystaniu 20 chmurek, znika pakiet, oraz opcja możliwości podania kolejnej, nawet osobno.
7. Gdy koń skończy zabawy z towarzyszem, dalszy trening jest dowolny. Należy wykorzystać trening podstawowy, przejażdżki oraz umiejętności, które dodają zawody. Należy pamiętać, że w dalszym ciągu, po każdym postarzeniu, najpierw należy wysyłać konia na lekcje. Dopiero pozostałą energię można wykorzystać na trening. Ilość wygranych zawodów nie ma tutaj znaczenia. Blup jest potrzebny do hodowli, a nie do Grand Prix.
Konia szkoli się do 25 roku życia. Dopiero po tym okresie można go po raz pierwszy wystawić do zawodów Grand Prix. Pozostaje tylko uzbroić konia w jak najlepsze bonusy.
Po obudzeniu towarzysza, daje on bonus ujeżdżenia do zawodów.
Bonusy ośrodka jeździeckiego
Bonus wynikający tylko z faktu zakwaterowania konia w ośrodku jeździeckim, jest zależny od prestiżu tej stajni.
czaprak (wytrzymałość +4, prędkość +4)
palcat (ujeżdżenie +8)
beczułka tłuszczu (wytrzymałość +8, prędkość +8)
Bonusowe rzeczy z Czarnego Rynku
| Przedmiot | Wytrzymałość | Prędkość | Ujeżdżenie | Galop | Kłus | Skoki | Uwagi |
Krew Meduzy |
+3 | +4 | +4 | - | - | - | Koń zmienia się w pegaza |
Powiew Eola |
- | - | - | +9 | +9 | +9 | - |
Złote Jabłko |
+5 | +5 | +5 | +5 | +5 | +5 | Umożliwia zmianę maści konia |
Konik Morski |
- | - | +4 | - | - | - | - |
Laury Dafne |
- | +6 | +6 | - | - | +6 | - |
Złote Ostrogi |
+9 | +9 | +9 | +9 | +9 | +9 | - |
Lonża Boreasza |
- | - | +6 | +8 | +8 | - | - |
Podkowy Posejdona |
- | +12 | - | - | - | - | Raz założone nie da się zdjąć |
Uzda Posejdona |
+12 | - | +12 | - | - | - | Raz założona nie da się zdjąć |
Siodło Posejdona |
- | - | - | +12 | +12 | +12 | Raz założone nie da się zdjąć |
Łuska Posejdona |
+5 | +5 | +5 | +5 | +5 | +5 | Dostępna tylko, gdy koń ma założone podkowy, uzdę i siodło Posejdona |
Żywioł Wody |
+3 | - | - | - | - | - | Koń zyskuje maść Żywiołu Wody |
Żywioł Ognia |
- | +3 | - | - | - | - | Koń zyskuje maść Żywiołu Ognia |
Żywioł Ziemi |
- | - | +3 | - | - | - | Koń zyskuje maść Żywiołu Ziemi |
Żywioł Powietrza |
- | - | - | - | - | +3 | Koń zyskuje maść Żywiołu Powietrza |
Żywioł Metalu |
+3 | +3 | +3 | +3 | +3 | +3 | Koń zyskuje maść Żywiołu Metalu |
Cześć kolejna w następnej notce..
Strona utrzymywana na serwerach SuperHost.pl Sp. z o.o.Hosting WWW - Bezpieczne serwery dedykowane - Tanie serwery VPS - Rejestracja domen - Poczta biznesowa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz